مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-23سياسي

برخورد جدی سپاه با برهم زنندگان امنیت در مرزهای آذربایجان غربی


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امنیت خط قرمز ماست، گفت: هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری ظهر یکشنبه در دیدار نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه ارومیه اظهارکرد: مرزهای کشور ناموس و خط قرمز کشوراست و هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد و نمایندگان مجلس باید همراه و همسو با نیروهای مسلح در استان باشند.

وی با تاکید بر اینکه در استان آذربایجان غربی تهدیدات امنیتی برای سرمایه گذاری وجود ندارد و ضریب امنیتی استان در بالاترین سطح خود قرار دارد، افزود: امنیت یکی از مؤلفه های پایدار در منطقه است و در برقراری آن با کسی تعارف نداریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: نیروهای مسلح اجازه بروز هیچ گونه ناامنی را در منطقه نمی دهند و برای جان فشانی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

حتی اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم ترین سیلی را به آن ها می زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

شهسواری با تاکید بر اینکه اتحاد نمایندگان برای توسعه استان ضروری است، اضافه کرد: نمایندگان باید توسعه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی سپاه با برهم زنندگان امنیت در مرزهای آذربایجان غربی

برخورد جدی سپاه با برهم زنندگان امنیت در مرزهای آذربایجان غربی