مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-23سياسي

سنگدوینی: راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه گذار است


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه گذار است، گفت: تمامی دستگاه اجرایی متولی در استان باید شرایط را به گونه ای فراهم کنند که سرمایه گذار به سهولت وارد گلستان شود.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه گذار است، گفت: تمامی دستگاه اجرایی متولی در استان باید شرایط را به گونه ای فراهم کنند که سرمایه گذار به سهولت وارد گلستان شود.

رمضانعلی سنگدوینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر پیگیرهایی در خصوص منطقه آزاد اینچه برون در حال انجام است و مکاتباتی با سران کشور داشتیم، اظهار کرد: گلستان راه ارتباطات تجاری و اقتصادی ما با اوراسیا است.

وی با بیان اینکه اکتشاف نفت یکی از مهم ترین پروژه های استان است که در منطقه گمیشان در حال پیگیری آن هستیم، گفت: در حال حاضر پیمانکار در حال آماده سازی جاده دسترسی تا محل اکتشاف نفت است.

دکل نفتی طی 5 ماه نصب خواهد شد.

هزینه حفاری 10 میلیون یورو است که 280 روز طول می کشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس خاطرنشان کرد: در دیداری که با مدیرعامل بانک صادرات داشتیم، این بانک اعلام کرد که تا میزان 1800 میلیارد تومان در سایت پرورش میگو گمیشان سرمایه گذاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگدوینی: راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه گذار است

سنگدوینی: راه نجات استان برای توسعه، ورود سرمایه گذار است