مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-23سياسي

نقطه مثبت بیماری کرونا نمایش اخلاق اجتماعی در جامعه است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: نقطه مثبت بیماری کرونا نمایش اخلاق اجتماعی، رفتارهای انسان دوستانه و اخلاق مدارانه در جامعه است؛ - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: نقطه مثبت بیماری کرونا نمایش اخلاق اجتماعی، رفتارهای انسان دوستانه و اخلاق مدارانه در جامعه است؛ موضوعی که صحنه های بسیار زیبایی را رقم زد، البته مردم شیراز، از دیرباز در مردم داری و اخلاق مداری شهره بوده اند.

صلاح الدین ایزدفر یکشنبه دوم شهریور در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس که به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد، گفت: طبیعت یکی از بخش هایی است که به دنبال شیوع بیماری کرونا بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و می ‎توان لمس کرد که طبیعت از این تغییر استقبال کرد.

او ادامه داد: اخلاق و مسئولیت اجتماعی باهم ارتباط مستقیم دارد و با توجه به نظر کارشناسان بیماری کرونا در لابلای زندگی اجتماعی ما حضور دارد لذا با توجه به تاثیرگذاری این بیماری بر زندگی ها، مردم باید زیست روزمره خود را تغییر دهند.

زهرا شفیعی، رییس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس نیز با ارائه مطلبی با عنوان پیامدهای شیوع کرونا بر محیط زیست ، گفت: بیماری کرونا یک اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه مثبت بیماری کرونا نمایش اخلاق اجتماعی در جامعه است

نقطه مثبت بیماری کرونا نمایش اخلاق اجتماعی در جامعه است