مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:102020-08-23پزشكي

فعالیت کلینیک های مجازی در کشور؛ بزودی/مجوز ستاد کرونا برای حمایت بیمه ای


معاون درمان وزارت بهداشت از تامین برخی خدمات پزشکی به صورت تله مدیسین و دریافت مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا جهت حمایت بیمه ای از این خدمات خبر داد و گفت: - فعالیت کلینیک های مجازی در کشور؛ بزودی/مجوز ستاد کرونا برای حمایت بیمه ای معاون درمان وزارت بهداشت از تامین برخی خدمات پزشکی به صورت تله مدیسین و دریافت مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا جهت حمایت بیمه ای از این خدمات خبر داد و گفت: در 20 نقطه کشور زیرساخت لازم برای ارایه این خدمات آماده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در نشست ویدیوکنفرانسی با خبرنگاران، درباره خدمات پزشکی از راه دور در بحران کرونا گفت: برخی خدمات دوراپزشکی یا تله مدیسین برای بیماران تامین می شود و مجوز قانونی برای حمایت بیمه ها از این خدمات از ستاد ملی مقابله با کرونا دریافت شده و در 20 نقطه کشور این زیرساخت آماده است.

وی افزود: قسمتی از این کار با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شده و در مناطق کمتر برخوردار می توانیم ویزیت بیمار را از راه دور انجام دهیم.

کار چند ماهه ای برای ایجاد زیرساخت های خدمات پیراپزشکی و کلینیک مجازی انجام شد که هفته گذشته آیین نامه آن را ابلاغ کردند و می توان به سرعت کشور زیر بار این کار بسیار ارزشمند رود تا مراجعات حضوری مردم به مطب ها، کلینیک ها و بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کلینیک های مجازی در کشور؛ بزودی/مجوز ستاد کرونا برای حمایت بیمه ای

فعالیت کلینیک های مجازی در کشور؛ بزودی/مجوز ستاد کرونا برای حمایت بیمه ای