مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-23اقتصادي

کرمانشاه تا پایان سال صاحب پیست اتومبیل رانی و موتوسواری می شود


رییس هیأت اتومبیل رانی استان کرمانشاه گفت: با توجه به تخصیص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از طرف استانداری، تا پایان سال افتتاح آکادمی و پیست چندمنظوره اتومبیل رانی و موتورسواری در دهکده المپیک خواهیم بود.

- محمدجواد کرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از افتتاح پیست اتومبیل رانی و موتوسواری تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تخصیص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از طرف استانداری، تا پایان سال افتتاح آکادمی و پیست چندمنظوره اتومبیل رانی و موتورسواری در دهکده المپیک خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی مجموعه موتورسورای و اتومبیل رانی استان، تخلیه نیرو، انرژی و هیجان جوانان استان در یک فضای کاملا اختصاصی و حرفه ای این رشته است و با احداث مجموعه تخصصی این رشته در دهکده المپیک این نیاز برطرف خواهد شد.

رییس هیأت اتومبیل رانی استان کرمانشاه با اشاره به آمارورزشکاران سازمان یافته پزشکی ورزشی در هیأت اتوموبیل رانی و موتورسواری، گفت: هم اکنون خانواده اتومبیل رانی و موتورسواری استان به یکی از هیأت های بزرگ و فعال ورزشی در اکثر کمیته های تعریف و به فدراسیون تبدیل شده است، البته رشد 40 درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سال گذشته خود یکی از شاهدان این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه تا پایان سال صاحب پیست اتومبیل رانی و موتوسواری می شود

کرمانشاه تا پایان سال صاحب پیست اتومبیل رانی و موتوسواری می شود