مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-23سياسي

انتشار 3 کتاب از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی


کتاب های بررسی فقهی سیاست مالیات تورمی، کتاب علم دینی و روش اکتشاف آن، کتاب اختلال جنسی و حقوق خانواده از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سه کتاب جدید با عناوین بررسی فقهی سیاست مالیات تورمی، کتاب علم دینی و روش اکتشاف آن، کتاب اختلال جنسی و حقوق خانواده از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

کتاب بررسی فقهی سیاست مالیات تورمی این کتاب به قلم نصرالله خلیلی تیرتاشی نگاه جامعی به جوانب مختلف مالیات تورمی به منظور کشف مبانی و چارچوب فقهی استفاده از آن و میزان انطباق با عدالت اقتصادی به عنوان مهم­ترین وظیفه دولت اسلامی دارد.

برای رسیدن به این هدف ابتدا پیامدهای منفی مالیات تورمی بررسی شده؛ سپس با لحاظ ادله لفظی از قرآن و سنت و معیار مصلحت نظام از کلام بزرگان از جمله امام خمینی(ره) به کشف چارچوب فقهی استفاده از مالیات تورمی پرداخته و در پایان راهکارهایی نیز برای جانشین مالیات تورمی ارائه گردید.

کتاب شامل هفت فصل است.

فصل اول کلیات موضوع، شامل بیان مسأله، سؤال­ های مطرح در تحقیقات این کتاب، هدف و ضرورت انجام تحقیق و فرضیه­ ها و محدودیت­ ها را در برمی­ گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 3 کتاب از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

انتشار 3 کتاب از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی