مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-23سياسي

عاشورا ضامن دین/مردم نذورات خود را به سبد حمایتی تبدیل کنند


یک کارشناس مذهبی با اشاره به این که مردم می توانند شکل و نوع نذر خود که خطبه شرعی روی آن خوانده نشده را به بسته های معیشتی تغییر دهند، گفت: ویژگی های قیام عاشورا باعث شده اثر بنیادی در سرنوشت اسلام و حفظ دین بگذارد.

- ایسنا/لرستان یک کارشناس مذهبی با اشاره به این که مردم می توانند شکل و نوع نذر خود که خطبه شرعی روی آن خوانده نشده را به بسته های معیشتی تغییر دهند، گفت: ویژگی های قیام عاشورا باعث شده اثر بنیادی در سرنوشت اسلام و حفظ دین بگذارد.

حجت الاسلام محمد سرلک در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عاشورا ماندگارترین حادثه در عالم است.

وی با اشاره به این که عاشورا یک فرهنگ، جریان مستمر و الگوی دائمی برای ما مسلمانان است، ادامه داد: در واقع امام حسین(ع) به برکت جهاد و قیامش دین را زنده کرد.

سرلک با اشاره به این که سر ماندگاری این رویداد بی نظیر تاریخ ترکیب چهار عنصر خدامحوری و اخلاص، منطق و عقل، عزّت و حماسه و عاطفه و احساس است، عنوان کرد: این ویژگی ها قیام عاشورا را از دیگر قیام ها در طول تاریخ متمایز کرده و باعث شده اثر بنیادینی در سرنوشت اسلام و حفظ دین بگذارد.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: امسال نیز عاشقان و محبان اهل بیت(ع) و دوستداران اباعبدالله(ع) مخصوصاً جوانان مؤمن و انقلابی ما در حد وُسع مجالس سیدالشهداء(ع) را با اخلاص و معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا ضامن دین/مردم نذورات خود را به سبد حمایتی تبدیل کنند

عاشورا ضامن دین/مردم نذورات خود را به سبد حمایتی تبدیل کنند