مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-23ورزشي

باشگاه کتابخوانی ریحانه کردستان رتبه برتر جام باشگاههای کشور را کسب کرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: باشگاه کتابخوانی ریحانه استان رتبه برتر جام باشگاههای کتابخوانی کشوری را بین باشگاههای کتابخوانی کشور کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبیدالله رستمی پیش از ظهر امروز در یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با موضوع نقش امر به معروف در اصلاح جامعه برگزار شد، اظهار کرد: در استان کردستان برنامه هایی در حوزه فرهنگی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر انجام شد که برپایی نمایشگاه پوشیدگی هنر نیست در فضای مجازی، تجلیل از بانوان محجبه، تهیه 13 نوع پوستر حجاب و عفاف از جمله این برنامه ها بود.

وی بیان کرد: برپایی کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در سروآباد، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در استان، برگزاری آیین مهرورزی رضوی به مناسبت دهه کرامت، تجلیل از نوجوان هنرمند روستای مالوجه که در عصر جدید شرکت کرد از دیگر این اقدامات بوده است.

وی تجلیل از 19 کودک و نوجوان روستای قروچای شرکت کننده در جشنواره هنری شفا، آغاز ساخت پردیس سینمایی سقز، اهدای کمک مومنانه به اعضای کانون مساجد استان و تولیدمحتوا و انتشار گسترده به مناسبت دهه کرامت از دیگر فعالیت های انجام شده در استان در سالجاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه کتابخوانی ریحانه کردستان رتبه برتر جام باشگاههای کشور را کسب کرد

باشگاه کتابخوانی ریحانه کردستان رتبه برتر جام باشگاههای کشور را کسب کرد