مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-23سياسي

رفع مشکلات نواحی منفصل شهری نیازمند همکاری تمام نهادها است


رفع مشکلات در نواحی منفصل، شهرک ها و مناطق حاشیه ای کم برخوردار شهر نیازمند همکاری تمام دستگاه ها و نهادها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صیدی صبح امروز یکشنبه در جلسه مشترک با فرمانده سپاه سنندج، اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به مناطق حاشیه ای بویژه نواحی منفصل شهری با برنامه ریزی صورت گرفته چندین پروژه عمرانی و رفاهی با مشارکت سپاه و این شهرداری اجرا خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در طی دو سال اخیر با انجام فعالیت های عمرانی، خدماتی و رفاهی شاهد رضایت نسبی شهروندان از مجموعه شهرداری بوده ایم.

شهردار سنندج ادامه داد: برقراری عدالت نسبی، برخورداری از خدمات رفاهی و زیرساخت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات ویژه به مناطق حاشیه ای، همواره در اولویت فعالیت های این شهرداری بوده و هست.

صیدی یادآور شد: در این دو سال پروژه های خوبی در نواحی منفصل شهری صورت گرفته است و امسال که در سال پایانی خدمت رسانی به شهروندان سنندجی هستیم باید به نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه ای به دلیل مشکلات فراوان این مناطق توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به وجود ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر و جمعیت زیاد آن، این ناحیه یکی از اصلی ترین مناطق در حاشیه شهر سنندج است که طی سال گذشته با همکاری دستگاه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات نواحی منفصل شهری نیازمند همکاری تمام نهادها است

رفع مشکلات نواحی منفصل شهری نیازمند همکاری تمام نهادها است