مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-23سياسي

رشد جامعه با ترویج فرهنگ معروفات و نهی منکرات میسر است


فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اگر در جامعه ای جاری باشد جامعه رشد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه بزرگ الهی به آن توجه کند.

وی با اشاره به اینکه احیای امر به معروف باید مدنظر همه مسوولان باشد، افزود: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اگر در جامعه ای جاری باشد جامعه رشد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: بی تفاوتی نسبت به مسائل مهم با امر به معروف و نهی از منکر متناقض است و فردی که به معرفات و منکرات توجه دارد باید همه مسائل برایش مهم باشد و نسبت به دیگران احساس مسوولیت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: امام حسین(ع) برای فرهنگ ایستادن در برابر ظلم و ستم تلاش کرد و با فساد و منکر به مبارزه برخاست.

آیت الله شاهرودی با انتقاد از عدم حضور استاندار کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد: همه مدیران عضو شورای فرهنگ عمومی باید در جلسات این شورا حضور یابند.

  وی اضافه کرد: افزایش برکت، رعایت بهداشت فکری، سلامت و امنیت جامعه نیازمند توجه به مقوله معروفات و منکرات است و نباید به فراموشی سپرده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد جامعه با ترویج فرهنگ معروفات و نهی منکرات میسر است

رشد جامعه با ترویج فرهنگ معروفات و نهی منکرات میسر است