مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-23سياسي

تهدیدات سایبری و زیستی دشمن اثری بر استان کرمان نداشته است


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: بخشی از مصون سازی که وظیفه پدافند غیرعامل است، در حال اجراست و خوشبختانه تا امروز تهدیدات سایبری و زیستی دشمن اثری بر استان کرمان نداشته است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: بخشی از مصون سازی که وظیفه پدافند غیرعامل است، در حال اجراست و خوشبختانه تا امروز تهدیدات سایبری و زیستی دشمن اثری بر استان کرمان نداشته است.

پیمان سلاجقه امروز دوم شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: پدافند غیرعامل موضوع مهمی است که تشکیل کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریسم، تشکیل قرارگاه سایبری استان، قرارگاه زیستی و فعال سازی شورای پدافند غیرعامل شهرستان ها در هر فصل یک بار از جمله اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل استان است.

وی با اشاره به برگزاری حداقل 1000 رزمایش در دستگاه های اجرایی استان برای آمادگی افزود: اجرای 30 تست نفوذ در زمینه تهدیدات سایبری نیز از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

سلاجقه با اشاره به بازدید از زیرساخت های استان و برآورد آسیب پذیری آنها تصریح کرد: بحث ساماندهی مواد شیمیایی و زیستی در استان را پیگیری کرده ایم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان بیان کرد: در سال 97 طرح جامع پدافند غیرعامل استان کرمان به عنوان پایلوت در کشور و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات سایبری و زیستی دشمن اثری بر استان کرمان نداشته است

تهدیدات سایبری و زیستی دشمن اثری بر استان کرمان نداشته است