مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-23سياسي

شفافیت امضاهای طلایی در درگاه ملی مجوزهای کشور/ثبت بیش از 926 هزار درخواست مجوز


مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: درگاه ملی مجوزهای کشور، باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مازیار مباشری ، مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: درگاه ملی مجوزهای کشور، باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر شده است.

وی با بیان اینکه درگاه ملی مجوزهای کشور، خدمتی کاربردی است که توسط دولت به کسب وکارها (G4B) ارائه می شود و اصلی ترین ذینفعان آن را مردم اعم از حقیقی یا حقوقی و اتباع خارجی تشکیل می دهند، افزود: این درگاه دارای چارچوبی یکپارچه است که سامانه های چهارگانه ی، پایگاه اطلاعاتی مجوزها و استعلامات کشور (نما)، میز مشاوره کسب وکار (یاور) صدور مجوزهای کشور (سام) و شکایات، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب وکار (دادور) را شامل می شود که هر یک از آن ها، نقشی مستقل درزمینهٔ تحقق و تأمین اهداف حاکم بر بهبود فضای کسب وکار در کشور را ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: مهم ترین خاستگاه های قانونی ایجاد و راه اندازی درگاه مذکور ماده 57 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت امضاهای طلایی در درگاه ملی مجوزهای کشور/ثبت بیش از 926 هزار درخواست مجوز

شفافیت امضاهای طلایی در درگاه ملی مجوزهای کشور/ثبت بیش از 926 هزار درخواست مجوز