مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:502020-08-23اقتصادي

7 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مرکزی به بهره برداری می رسد


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از بهره برداری هفت واحد مسکونی مددجویی در هفته دولت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا امینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: در این هفته 12 پروژه قابل افتتاح در سطح بهزیستی استان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: افتتاح هفت واحد مسکونی مددجویی در شهرستان های کمیجان، فراهان، تفرش، شازند، خنداب و افتتاح مرکز مشاوره در شهرستان محلات، افتتاح انجمن فرزانگان آوای مهر در دلیجان، مؤسسه خیریه آوای مهربانی در دلیجان، کارگاه تولیدی ماسک در زرندیه، افتتاح مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در شهرستان ساوه از جمله این طرح ها است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: علاوه بر طرح های یاد شده، در هفته دولت برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی ویژه پرسنل و مددجویان بهزیستی استان، اجرای طرح شمیم خدمت در میز خدمت در اداره کل بهزیستی استان و شهرستان ها، تولید محتوا، تهیه بروشور، اینفو و موشن گرافیک و فعالیت گسترده در فضای مجازی از مهم ترین اقدامات این اداره کل در هفته مذکور است.

وی به اهم اقدامات این اداره کل از قبیل ایجاد هفت هزار و 573 اشتغال پایدار برای مددجویان مورد حمایت، احداث و واگذاری یک هزار و 400 واحد مسکونی ویژه جامعه هدف، افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مرکزی به بهره برداری می رسد

7 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مرکزی به بهره برداری می رسد