مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-23سياسي

غبارروبی گلزار شهدا گمنام شهر قلعه رییسی به مناسبت هفته دولت/تصویر


گلزار شهدا گمنام شهر قلعه رییسی غبارروبی و عطرافشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امروز و در اولین روز هفته دولت گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رییسی با حضور اعضای شورای اداری غبارروبی و عطرافشانی شد.

علی محمودی بخشدار چاروسا در این مراسم با تسلیت ایام ماه محرم شهیدان رجایی و باهنر را نماد عینی خدمت بی منت به مردم دانست و عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند و ساده زیستی، ولایتمدار ی و تلاش جهادی این شهیدان همواره در یاد و خاطره این ملت ثبت است.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت است تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و بیان عملکرد دولت بیان عملکرد نظام است و باید خدمات دولت به مردم گفته شود.

وی افزود: خدمات رسانی دولت به مردم ادامه دارد و در کنار این خدمات خنثی کردن اقدامات دشمن هم باید در دستور کار قرار بگیرد که وحدت عامل خنثی کردن اقدامات دشمن است و اعتماد بین دولت و مردم می تواند این دشمنی ها را خنثی کند.

محمودی به بیان صحبتی از شهید رجایی اشاره و تاکید کرد: مردم از کمبودها گلایه ندارند بلکه مردم از تبعیض ها در جامعه گلایه دارند، و همه باید کمک کنند تا ادامه دهندگان خوبی برای این شهدا باشند و تلاش شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی گلزار شهدا گمنام شهر قلعه رییسی به مناسبت هفته دولت/تصویر

غبارروبی گلزار شهدا گمنام شهر قلعه رییسی به مناسبت هفته دولت/تصویر