مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:202020-08-23بين الملل

تظاهرات در پایتخت های جهان علیه توافق امارات و اسراییل


شهروندان انگلیس، تونس، فلسطین، پاکستان و یمن تظاهرات هایی را در محکومیت توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، ده ها تن از شهروندان انگلیس در هاید پارک لندن تجمع کردند و به سمت میدان ماربل آرچ رفتند و با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی توافق امارات و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کردند و خواستار تحقق آزادی و عدالت در حق فلسطینیان شدند.

تظاهرکنندگان با قرار دادن تصویر محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی در بالونی بزرگ و در دست داشتن مجسمه هایی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیستی به این موضوع اشاره کردند که تل آویو و ابوظبی تاریخ مشابهی در نقض قوانین بین المللی دارند.

در همین راستا، زیاد احمد، سخنگوی کمپین بین المللی برای عدالت در جریان سخنرانی خود در این تجمع اعتراض آمیز گفت: انگلیس باید امارات را به خاطر ارتکاب نقض های حقوق بشر و قوانین بین المللی بازخواست کند.

وی از جامعه جهانی خواست تا موضعی علیه نقض های امارات در حقوق و آزادی ها مانند وسایل شکنجه، سرکوب آزادی بیان، بازداشت های ظالمانه و آدم ربایی بی هدف اتخاذ کند.

احمد در ادامه افزود، عادی سازی روابط امارات و اسراییل ثابت کرد که امارات با رژیم صهیونیستی در سیاست نقض ها و سرکوب آزادی ها مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در پایتخت های جهان علیه توافق امارات و اسراییل

تظاهرات در پایتخت های جهان علیه توافق امارات و اسراییل