مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-23دانش

امضای تفاهم همکاری جهاددانشگاهی قم با دانشگاه علوم پزشکی در استان در حوزه پژوهشی


تفاهم همکاری بین جهاددانشگاهی واحد استان قم و دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه پژوهشی با حضور مدیران دو نهاد منعقد شد.

- ایسنا/قم تفاهم همکاری بین جهاددانشگاهی واحد استان قم و دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه پژوهشی با حضور مدیران دو نهاد منعقد شد.

همکاری پژوهشی جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی قم کلید خورد جهاد دانشگاهی استان قم و دانشگاه علوم پزشکی قم تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند.

دکتر محمد حیدری در آیین امضاء تفاهم نامه پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی گفت: جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از جلساتی است که حضور در آن حس روحیه همکاری های جهاد دانشگاهی را به اعضای جهاد دانشگاهی القا میکند.

رییس جهاد دانشگاهی استان قم با بیان این که تمام سرمایه جهاد دانشگاهی نیروی انسانی متخصص آن است گفت: معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی نیز دارای چنین سرمایه ای است و امیدواریم با بهره گیری از این سرمایه عظیم علمی بتوانیم در کشور موثر باشیم.

وی افزود: بعد از امضای تفاهم نامه باید تمام تلاش خود را برای انجام فعالیت های موضوع تفاهم نامه به کار ببنیدیم و به امضای برگ های این تفاهم نامه اکتفا نکنیم.

حیدری ادامه داد جهاد دانشگاهی با هیچ دستگاهی رقابت ندارد و سعی میکند در تمام امور کمک کننده باشد و جهادگران استان قم تمام تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم همکاری جهاددانشگاهی قم با دانشگاه علوم پزشکی در استان در حوزه پژوهشی

امضای تفاهم همکاری جهاددانشگاهی قم با دانشگاه علوم پزشکی در استان در حوزه پژوهشی