مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-23سياسي

در ایام کرونا چطور محرم را به خانه و زندگی معمولمان وارد کنیم؟


اینکه امسال کرونا چه شرایطی را برای همه چیز رقم زده است از هیچ کس پوشیده نیست، حالا که قرار است در خانه بمانیم و هر خانه یک حسینیه شود، بهتر است فضای خانه و محل زندگی مان را محرمی کنیم.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله_مرضیه کیان: حتماً شما هم با نگاهی گذرا به شبکه های اجتماعی جمله محرم را از ما نگیر بارها و بارها به چشمتان خورده است! مگر غیر از این است که اختیار و اراده انسان دست خودش است؟! مگر می شود دل چیزی را بخواهد و نتواند به آن برسد؟! آن هم چیزی از جنس حسین و از جنس محرم! مگر حسین علیه السلام فقط در میان دسته ها و هیئت های شلوغ جای دارد؟ واقعیت این است که امام حسین (ع) در دل بچه شیعه و بچه هیئتی ها جا دارد.

همه جا برای او حسینیه است؛ خانه اش، کوچه اش، دلش.

اینکه امسال کرونا چه شرایطی را برای همه چیز رقم زده است از هیچ کس پوشیده نیست، پس حالا که قرار است در خانه بمانیم و هر خانه یک حسینیه شود، بهتر است فضای خانه و محل زندگی مان را محرمی کنیم و چه خوب است که برای تهیه ملزومات آن، از خانه بیرون نرویم و با دسترسی های مجازی این کار را انجام دهیم.

اگر شما هم می خواهید در ایام محرم خانه تان را سیاهپوش کنید و روضه خانگی بگیرید، این پیشنهادات به کارتان می آید تا در ایام عزاداری محرم، شور و حال حسینی را از خود دریغ نکنید؛ البته غافل نشویم که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام کرونا چطور محرم را به خانه و زندگی معمولمان وارد کنیم؟

در ایام کرونا چطور محرم را به خانه و زندگی معمولمان وارد کنیم؟