مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 01:452020-08-22سياسي

اشک بر امام حسین (ع) بازخوانی «هر روز عاشورا و همه جا کربلا» است


مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اینکه عمل به ضوابط ستاد کرونا لازم و به نوعی عبادت است، گفت: عشق به امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست و اشک بر آن حضرت اعلام آمادگی برای حضور در کربلاهای مکرر تاریخ است.

- حجت الاسلام نجفی روحانی، مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین (ع) نقش بسیار مهمی در استقلال و عزت مسلمانان دارد، اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره و به ویژه امسال که با شیوع لازم و به نوعی عبادت است.

ثمره درخت کربلا در زمان ظهور است/ عاشقان حسینی خود را برای عاشوراهای زمان آماده کنند مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بصیرت را از دیگر مؤلفه های مهم در عزاداری امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: عاشقان حسینی باید با بصیرت به عزاداری بپردازند و برای عاشوراهای زمان و مقابله با دشمنان اسلام و کفر جهانی خود را آماده کنند؛ چرا که جریان کربلا درختی است که ثمره آن در زمان ظهور است.

بنابراین باید در مقابل ظلم ایستاد و عاشورایی فکر و زندگی کرد.

تلاش متولیان حرم حسینی برای جلوگیری از در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) اشاره کردیم و خوشبختانه عراق و به ویژه حرم حسینی نیز تدابیر برای کاهش تجمعات و رعایت فاصله و نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک بر امام حسین (ع) بازخوانی «هر روز عاشورا و همه جا کربلا» است

اشک بر امام حسین (ع) بازخوانی «هر روز عاشورا و همه جا کربلا» است