مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 18:202020-08-22اقتصادي

گام مهم توانمندسازی مناطق کم برخوردار با سنددار کردن املاک


سرپرست اداره کل امور اجتماعی خوزستان با بیان اینکه سند دار کردن املاک مناطق حاشیه ای به توانمندسازی آنها کمک بزرگی می کند، گفت: پیگیری این موضوع از اولویت های دفاتر تسهیل گری است.

- محمدصادق کریمی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با سند دار کردن املاک در سکونت گاه های غیررسمی، اظهار کرد: حل مشکل اسناد مناطق حاشیه یکی از موضوعاتی است که جزو اولویت های دفاتر تسهیگری قرار دادیم و با این رویکرد که اگر مشکل املاک این مناطق حل شود به عنوان توانمندسازی ساکنان این مناطق به حساب می آید.

وی افزود: وقتی ملک تصرفی باشد، ارزش ندارد و صاحب ملک نمی تواند از وام های احیا و بازسازی همچنین وام مسکن و تسهیلات دولت استفاده کند.

سرپرست امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه در مورد همه مناطق حاشیه استان نمی توان نسخه واحدی پیچید چرا که شرایط و مشکلات مشترکی ندارند، گفت:  در بحث سند دار کردن املاک این مناطق ممکن است  در برخی مواقع باید اداره ثبت و اسناد استان ورود کند وگاهی مالکیت عرصه مربوط به دستگاه هایی است که برای تعیین تکلیف آن نیاز به هماهنگی با ارگان های بالا دستی باشد.

عدم توانایی مردم حاشیه در پرداخت هزینه سند دار کردن املاک کریمی کیا بیان کرد: طبق هماهنگی که با اداره ثبت اسناد استان انجام شد از این اداره خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم توانمندسازی مناطق کم برخوردار با سنددار کردن املاک

گام مهم توانمندسازی مناطق کم برخوردار با سنددار کردن املاک