مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 16:302020-08-22سياسي

تذکر چند باره به وزیر نیرو/ لازم باشد از شهرداری تحقیق و تفحص می کنیم


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر چند باره به وزیر نیرو در بحث حق آبه لرستان گفت: لازم باشد تحقیق و تفحص از شهرداری خرم آباد را انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ویسکرمی امروز شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد خرم آباد، اظهار داشت: این کارخانه 600 میلیارد بدهی دارد.

رفع مشکلات کارخانه صدر فولاد طی هفته های جاری وی با بیان اینکه افق پیش روی این کارخانه برای حل مشکلات روشن است، عنوان کرد: اگر خط ذوب این کارخانه راه اندازی شود، فرصت های شغلی زیادی در آن ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بر اساس قولی که داده شده، طی هفته های جاری مشکلات این کارخانه حل می شود.

پیگیری برای حل مشکلات پارسیلون و دهکده گردشگری ویسکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات مربوط به پروژه بیمارستان مهرگان خرم آباد، بیان داشت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته طی سال های آینده 500 فرصت شغلی در این بیمارستان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مربوط به دهکده گردشگری خرم آباد حل شده و فاز دوم این پروژه نیز آغاز شده است ادامه داد: معبر ورودی این دهکده گردشگری معارض دارد که در حال رفع آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر چند باره به وزیر نیرو/ لازم باشد از شهرداری تحقیق و تفحص می کنیم

تذکر چند باره به وزیر نیرو/ لازم باشد از شهرداری تحقیق و تفحص می کنیم