مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:352020-08-22سياسي

فرماندار فردیس: موافق انحلال شورای شهر بودم


فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به حواشی شورای شهر فردیس گفت: به هیچ وجه از عملکرد شورای شهر فردیس رضایت نداریم و موافق انحلال شورای شهر بودیم.

- ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به حواشی شورای شهر فردیس، اظهار کرد: خیلی از مشکلات شورای شهر فردیس به دلیل عوامل بیرونی است، این در حالی است که ورود استاندار و فرماندار به مسئله غیر قانونی است.

اینانلو با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات بیرونی باعث ایجاد مشکل در شورای شهر شده است، اظهار کرد: با توجه به تخلفات عدیده در طول مدت فعالیت شورای شهر فردیس و با توجه به گزارشاتی که از سال گذشته از سوی دادستان وقت داد موافق انحلال شورا شهر بودیم و اقدامات لازم را نیز انجام دادیم.

وی با تأکید بر اینکه از شورای شهر ناراحت و ناراضی هستم، افزود: اسناد و مدارک را بررسی به هیات حل اختلاف و مواجه شدیم و موضوع ناتمام ماند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: شورای هر شهر می تواند محور بسیاری از اتفاقات خوب در شهر باشد اما در فردیس نتوانستم اقدامات را به خوبی انجام دهیم.

اینانلو تصریح کرد: پیشبرد اهداف شهر باید با همکاری شورا و شهرداری و دستگاه های اداری انجام شود در فردیس حواشی شورا اجازه پیشبرد اهداف را نمی دهد و بابد برای این وضعیت تاسف خورد و برخی نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فردیس: موافق انحلال شورای شهر بودم

فرماندار فردیس: موافق انحلال شورای شهر بودم