مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-22ورزشي

پزشکی که داوری می کند/ پروتکل را رعایت کنید، به خودی گل نزنید


در روز پزشک پای صحبت های دکتر بیژن حیدری، داور بین المللی فوتبال کشورمان نشستیم جایی که وی گفت: هیچگاه داوری را به خاطر پزشکی رها نخواهم کرد و پزشکی را برای داوری، - خبرگزاری فارس ـ همدان، در روز پزشک هستیم، بنابراین تصمیم گرفتم سراغ یک پزشک بروم که شرایطش با بقیه همکارانش فرق دارد، پزشکی که یک داور بین المللی فوتبال است.

فعال است و پویا، اما همیشه با چهره ای آرام کار می کند، هم در دنیای پزشکی و هم داوری، تنها داوری است که مدرک پزشکی دارد و بعد از کوچ علیرضا فغانی، شاید امید اول فدراسیون و کمیته داوران برای قضاوت های سخت در ایران به شمار رود.

داوری فوتبال را شروع کرد و از همان روز اول نیز عزم خودش را جزم کرد تا به سطح بالای داوری در ایران و حتی آسیا برسد اما در مسیرش سختی وجود داشت و آن هم تحصیل در رشته پزشکی بود.

دکتر بیژن حیدری جراح و متخصص ارتوپدی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان است، این داور خوب استان همدان تنها داور پزشک فوتبال ماست که گفتگوی ما را با او می خوانید: فارس: ضمن تبریک روز پزشک به شما، آیا دردسر های داوری و پزشکی باعث نشده از یک زمانی به بعد خسته شوید و تصمیم بگیرید یکی را کنار بگذارید؟ من هم روز پزشک را به همه همکارانم تبریک می گویم، در جواب سوال شما باید بگویم خیر؛ شخصیتم طوری است که اگر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی که داوری می کند/ پروتکل را رعایت کنید، به خودی گل نزنید

پزشکی که داوری می کند/ پروتکل را رعایت کنید، به خودی گل نزنید