مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 12:102020-08-22سياسي

تدارک رادیو برای ایام محرم با 239 عنوان برنامه


معاون صدای رسانه ملی خبر داد که شبکه های رادیویی امسال با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا با حدود 239 عنوان برنامه برای ایام محرم فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در نشست تشریح برنامه های محرمی رادیو که امروز اول شهریور برگزار شد، گفت: محرم امسال تفاوت هایی را با سال های گذشته دارد و طبیعتاً محور فعالیت های شانزده گانه رادیو نیز تغییراتی را داشته و دارد.

وی اضافه کرد: برنامه های خوبی با تعامل جامعه سلامت و مداحان تولید شده که منعکس خواهند شد تا تقدیری هرچند کوچک از جامعه پزشکی باشد.

مسجد نیز موضوعی است که در یک سال گذشته در کارگروه معاونت صدا به آن پرداختیم و برنامه های مختلفی در شبکه های رادیویی درخصوص اهمیت آن پخش شد.

معاون صدا با اشاره به آغاز به کار رادیو محرم برای چهارمین سال متوالی با پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی روی موج 95.

5 گفت: رادیو محرم با شعار حسینیه ای به وسعت دل ها به بازخوانی پیام ها، درس ها و عبرت های عاشورایی، مهندسی الگوی صحیح عزاداری با رویکرد شور، شعور، حماسه و معرفت، ترویج مقتل خوانی و روضه خوانی مستند از منابع متقن و معتبر شیعی، تقویت و ترویج اشعار، مداحی ها، مراثی و روضه خوانی های فاخر و متقن می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک رادیو برای ایام محرم با 239 عنوان برنامه

تدارک رادیو برای ایام محرم با 239 عنوان برنامه