مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 12:002020-08-22فرهنگي

رادیو محرم 99 چه می کند؟


معاون صدا با اشاره به برنامه ریزی ویژه رادیو در محرم امسال گفت: شبکه های رادیویی امسال با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا با رویکرد هر خانه یک حسینیه با 3213 برنامه و 239 عنوان برنامه به استقبال «ماه محرم» میروند.

- معاون صدا با اشاره به برنامه ریزی ویژه رادیو در محرم امسال گفت: شبکه های رادیویی امسال با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا با رویکرد هر خانه یک حسینیه با 3213 برنامه و 239 عنوان برنامه به استقبال ماه محرم میروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید شاه آبادی اظهار کرد: محرم امسال تفاوت هایی را با سال های گذشته دارد و طبیعتاً محور فعالیت های شانزده گانه رادیو نیز تغییراتی را داشته و دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان در معاونت صدا، روایتی صحیح از حس و حال مردم در ماه محرم و در این شرایط حساس است عنوان کرد: بنای ما هدایت مردم به سمت برگزاری روضه ها و هیأت های خانگی است و ملت شریف ایران می توانند در منازل خود شنونده یک بسته کاملاً هیأتی شامل: سخنرانی، مداحی و عزاداری متناسب با این فضا از رادیو باشند.

معاون صدا در ادامه به روز پزشک و فداکاری های کادر درمان کشور درپی شیووع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: حقیقتا در شش ماه گذشته جامعه پزشکی و مدافعان سلامت خوش درخشیده اند و همه فعالان این عرصه روزهای بسیار سختی را گذرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو محرم 99 چه می کند؟

رادیو محرم 99 چه می کند؟