مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:402020-08-22پزشكي

70 درصد مراکز درمانی کشور به نسخه الکترونیک متصل هستند


معاون امور حقوقی مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 70 درصد مراکز درمانی کشور به نسخه الکترونیک متصل هستند.

- معاون امور حقوقی مجلس و امور استان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه 70 درصد از مراکز درمانی و مطب ها در کشور به نسخه الکترونیکی متصل بوده و به صورت آنلاین برای ما نسخه ارسال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، طاهر موهبتی ظهر شنبه و در حاشیه جلسه ارزیابی دوره ای دانشگاه های علوم پزشکی کشور که به میزبانی قزوین برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت قرار داشته که بیشترین آنها ساکنان در روستا و سایر اقشار کم درآمد هستند.

به گفته وی، بعد از بیمه روستاییان، بیمه رایگان و بیمه کارکنان دولت، بیمه سلامت رتبه چهارم را به خود اختصاص داده تا جایی که بسیاری از خانواده های معظم شهدا، افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، طلاب و دانشجویان عضو آن هستند.

وی تاکید کرد: در حوزه کرونا، 110 هزار بیمه شده تحت حوزه بیمه سلامت به دلیل ابتلا به این ویروس در مراکز درمانی و تعدادی نیز در مراکز آی سی یو بستری شدند که خدمات خوبی نیز به آنان ارایه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مراکز درمانی کشور به نسخه الکترونیک متصل هستند

70 درصد مراکز درمانی کشور به نسخه الکترونیک متصل هستند