مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-22اقتصادي

نسخه الکترونیک در 73 درصد مجموعه بیمه سلامت عملیاتی شده است


در راستای کاهش هزینه دولت و مراجعات حضوری و تحقق فاصله گذاری اجتماعی تاکنون طرح نسخه الکترونیک در 73 درصد مطب ها و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهر موهبتی در سفر به قزوین برای شرکت در ارزیابی دوره ای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به قزوین سفر کرده است در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بیشترین آنها در روستاها زندگی می کنند و بعد از بیمه روستاییان و کارکنان دولت می توان گفت که بیمه سلامت رتبه چهارم را به خود اختصاص داده که خانواده شهدا، مدد جویان بهزیستی، کمیته امداد، طلاب و دانشجویان هم تحت پوشش قرار دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر به دلیل انتشار ویروس کرونا بیش از 110 هزار نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند و حمایت های خوبی از همه بیمه شدگان صورت گرفته و داروهای این بیماری مورد حمایت بیمه قرار دارند و از ابزار تشخیصی تا آزمایش هایی مثل پی سی آر و آی سی یو تحت پوشش خدمات بیمه ای از جمله بیمه سلامت قرار دارند.

پوشش نسخه الکترونیک به 73 درصد رسید موهبتی تصریح کرد: در شرایطی که بیماری کرونا بسیاری از بخش های کشور از جمله درمان را تحت تأثیر قرار داده یکی از کارهایی که می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه الکترونیک در 73 درصد مجموعه بیمه سلامت عملیاتی شده است

نسخه الکترونیک در 73 درصد مجموعه بیمه سلامت عملیاتی شده است