مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-22سياسي

وضعیت 2 شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا همچنان قرمز است


استاندار همدان بابیان اینکه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان همدان کاهشی است اما در شرایط هشدار هستیم، گفت: تویسرکان و بهار به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه راه بازگشت به شرایط عادی، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عموم مردم است، گفت: دو شهر تویسرکان و بهار به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز هستند.

وی با بیان اینکه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان همدان کاهشی است اما در شرایط هشدار هستیم و در روز تاسوعا و عاشورا محدودیت هایی در استان همدان خواهیم داشت، گفت: این محدودیت ها در بعضی نقاط پر رفت و آمد و گردشگر پذیر اعمال می شود.

استاندار همدان از همکاری خوب مردم، کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی مقابله با کرونا تشکر و قدردانی کرد و گفت: اگر استان همدان در سرایت پذیری و مبتلایان به کرونا با روند کاهشی مواجه شده به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری تمام دستگاه های اجرایی است.

89 درصد مبتلایان به کرونا به علت شرکت در اجتماعات، میهمانی، دورهمی و مراسم عزاداری و عروسی به این بیماری مبتلا شده اند شاهرخی ادامه داد: طبق بررسی ها در استان همدان 89 درصد مبتلایان به کرونا به علت شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 2 شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا همچنان قرمز است

وضعیت 2 شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا همچنان قرمز است