مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-22فرهنگي

موانع سینمای عاشورایی؛ از سنگ اندازی مدیران تا نگرانی گرین کارت!


محسن علی اکبری تهیه کننده سینما در برنامه «نقد سینما» بیان کرد که متأسفانه برخی از هنرمندان ما نگرانی بابت گرین کارت دارند و از آثار انصراف می دهند.

- محسن علی اکبری تهیه کننده سینما در برنامه نقد سینما بیان کرد که متأسفانه برخی از هنرمندان ما نگرانی بابت گرین کارت دارند و از آثار انصراف می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نقد سینما ، نهمین قسمت از فصل جدید برنامه نقدسینما جمعه شب 31 مردادماه و همزمان با نخستین روز از ماه محرم روی آنتن شبکه پنج رفت.

در این قسمت از برنامه علاوه بر نقد و بررسی سه روایت سینمایی و تلویزیونی از واقعه عاشورا ، بحث اقتباس سینمایی از وقایع تاریخی و مذهبی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

امیررضا مافی میزبان برنامه نقد سینما در بخش نخست با همراهی سعید الهی کارشناس مسائل فرهنگی به گفتگو درباره تصویر عاشورا در سینما و تلویزیون ایران با تمرکز بر سه اثر ماندگار سفیر ، روز واقعه و مختارنامه پرداخت.

سعید الهی در ابتدای صحبت های خود گفت: سینمای عاشورایی چه قبل و چه بعد از انقلاب حضوری غیرقابل کتمان در سینمای ایران داشته، این نگاه همواره در سینمای ما مورد تأکید بوده اما طبیعتاً بعد از انقلاب به واسطه آنکه انقلاب اسلامی ایران ملهم از مفاهیم عاشورایی بوده، این تأکید پررنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سینمای عاشورایی؛ از سنگ اندازی مدیران تا نگرانی گرین کارت!

موانع سینمای عاشورایی؛ از سنگ اندازی مدیران تا نگرانی گرین کارت!