مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-22سياسي

مردم با رعایت کامل پروتکل ها از سلامت خود صیانت کنند


معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت گفت: مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند از سلامت خود صیانت و به کنترل بیماری کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهر موهبتی که برای شرکت در ارزیابی دوره ای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به قزوین سفر کرده است در دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی از شخصیت های برجسته نظام بودند که با الگوسازی در مدیریت اسلامی نمونه شاخصی از مدیریت اسلامی را نشان داد.

وی افزود: شهید رجایی تجسم اخلاق در حکومت اسلامی محسوب می شود و مدیران می توانند الگویی عملی از این سبک مدیریت و زندگی را فرا بگیرند و به کار بندند.

موهبتی در ادامه به مشکلات بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث کرونا بی نظیر است و ایشان تأکید کردند عدول از مصوبات ستاد ملی کرونا را صحیح نمی دانم و در محرم نیز تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستم و این مهم در پیشگیری ها بسیار مؤثر بوده و خواهد بود.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت یادآور شد: خوشبختانه چنین ادبیاتی را در استان ها نیز مشاهده می کنیم و در استان قزوین نیز نگاه رهبری در حوزه مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با رعایت کامل پروتکل ها از سلامت خود صیانت کنند

مردم با رعایت کامل پروتکل ها از سلامت خود صیانت کنند