مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-22سياسي

حوزه بهداشت و درمان قزوین نیازمند حمایت بیشتر مسئولان کشور است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در حوزه بهداشت و تقویت زیرساخت های درمانی، استان قزوین نیازمند حمایت جدی تر مسئولان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر شنبه در دیدار طاهر موهبتی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: فرمایشات امام حسین (ع) میراث معنوی، عرفانی و اخلاقی است و ان شاءالله تلاش کنیم پیرو حقیقی آن حضرت باشیم.

وی تصریح کرد: اباعبدالله الحسین (ع) برای دفاع از حق و مبارزه با باطل قیام کردند و فرمودند در این مسیر مرگ (شهادت) را جز سعادت نمی بینم و از زندگی با ستمگران اظهار انزجار کردند که امروز نیز چنین مشی و مسیری به زندگی ما مرتبط خواهد بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امام حسین (ع) فرموند هر جا مردم به جای آنکه بنده خدا شوند، بنده دنیا شده اند به پیامبر و فرزندان ایشان رحم نکرده اند و در این شرایط دین فقط لقلقه سر زبانشان می شود و تا زمانی که دین با دنیایشان جور در بیاید، از آن حمایت می کنند اما وقتی پای امتحان در میان بیاید، دین داران اندک می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه بهداشت و درمان قزوین نیازمند حمایت بیشتر مسئولان کشور است

حوزه بهداشت و درمان قزوین نیازمند حمایت بیشتر مسئولان کشور است