مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-22سياسي

برگزاری عزاداری ایام محرم توسط 500 هیئت مذهبی در استان ایلام


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری عزاداری ایام محرم توسط 500 هیئت مذهبی در استان ایلام خبر داد و گفت: در ایام محرم 350 مبلیغ دینی به مناطق مختلف استان اعزام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد فتاحی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر از 900 هیئت مذهبی فعال در استان ایلام، بیش از 500 هیئت مذهبی در سطح استان اقدام به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کرده اند.

وی بیان کرد: در ایام محرم 350 مبلغ دینی و یک هزار مداح در سطح استان فعالیت به فعالیت دینی، تبلیغی و عزاداری می پردازند.

فتاحی با اشاره به اینکه مجالس عزاداری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: در شب اول محرم مجالس عزای حسینی به خوبی از دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا تمکین کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: امسال به هیچ وجه دسته روی و برگزاری دسته جات عزاداری نداریم و در همان مکان و در همان فاصله زمانی 2 ساعته و بدون حرکت دسته جات، مراسمات عاشورای حسینی و شام قریبان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه مراسمات عزاداری ویژه ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان در حال برگزاری است، گفت: عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی در سال جاری به صورت غیرمتمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عزاداری ایام محرم توسط 500 هیئت مذهبی در استان ایلام

برگزاری عزاداری ایام محرم توسط 500 هیئت مذهبی در استان ایلام