مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-22بين الملل

تجمع اهالی یک روستا علیه اشغالگران آمریکایی در سوریه


اهالی روستایی در نزدیکی پایگاههای آمریکایی در سوریه، در تجمعی ضمن حمایت از حکومت سوریه، علیه اشغالگران آمریکایی شعار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهالی روستای البجاریه در استان الحسکه امروز (شنبه) در تجمعی علیه اشغالگران آمریکایی و حمله هفته گذشته آن ها به یک ایست و بازرسی ارتش سوریه شعار دادند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) در این تجمع که از بزرگان دیگر روستاهای اطراف نیز دعوت شده بود، حاضرین با حمل پرچم سوریه، بر مقاومت در برابر آمریکایی ها تأکید کرده و حضور آن ها را اشغالگری و در جهت غارت منابع سوریه دانستند.

در این تجمع، حاضرین همچنین حمله هفته گذشته یک بالگرد آمریکایی به مقر ایست و بازرسی ارتش سوریه که  یک کشته و دو زخمی در پی داشت را محکوم کرده و خواستار آغاز مقاومت مردمی علیه اخراج آمریکا شدند.

استان الحسکه در کنار استان های دیرالزور و رقه که محل حضور پایگاههای آمریکایی است در ماههای گذشته شاهد اعتراضات اهالی و عشایر منطقه علیه آمریکایی ها بوده است.

      در تاریخ 26 مرداد ماه نیز منابع عشایری خبر دادند که نیروهای عشیره البقاره با تروریست آمریکایی در روستای بقاره واقع در دیرالزور، درگیر شده و نظامیان آمریکایی را از این روستا بیرون کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اهالی یک روستا علیه اشغالگران آمریکایی در سوریه

تجمع اهالی یک روستا علیه اشغالگران آمریکایی در سوریه