مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:402020-08-22سياسي

تکذیب صدور دستور شلیک به کولبرها


جانشین فرماندهی مرزبانی استان کردستان صدور دستور شلیک به کولبرها را را تکذیب کرد و گفت: 80 درصد شهدای مرزبانی در راه مراکز درمانی جان می بازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعارف سپهری جانشین فرماندهی مرزبانی استان کردستان گفت: دستور شلیک به سمت فرد یا افرادی به ویژه کولبرها را کسی صادر نکرده و نخواهد کرد، بلکه قانون‌گذار در قانونی تحت عنوان قانون به‌کارگیری سلاح برای مامورینی که مجاز به حمل اسلحه هستند شرایطی را تعیین کرده که تحت آن شرایط در درون یا خارج شهر و در مرزها مجاز به استفاده از آن هستند.

سرهنگ سپهری یکی از مواد به‌کارگیری اسلحه را این‌گونه برشمرد و بیان کرد: یکی از قوانین مرتبط با استفاده از اسلحه ورود به نوار مرزی است و یکی از مکان‌هایی که قانون‌گذار اجازه استفاده از اسلحه را به مامور می‌دهد برای توقیف وسیله نقلیه و دستگیری افراد در مرزهاست.

وی اظهار کرد: قانون به‌کارگیری سلاح به مامورانی که متولی کنترل مرز هستند این امکان را می‌دهد که طی شرایط و ضوابط مشخصی از اسلحه استفاده کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی کردستان تردد غیرمجاز و فروش غیرقانونی اسلحه و مهمات را در مرزها یکی از شرایط به‌کارگیری سلاح دانست و تاکید کرد: نه‌تنها در ایران، بلکه در هیچ کشوری اجازه تردد غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب صدور دستور شلیک به کولبرها

تکذیب صدور دستور شلیک به کولبرها