مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-22اقتصادي

تخلف زیر سقف بازار سنتی یزد متوقف شد


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان یزد از توقف یک طرح مرمت در محدوده بافت تاریخی خبر داد و ادامه این فعالیت مرمتی را مستلزم اصلاح سازه و روند فعالیت اعلام کرد.

- ایسنا/یزد رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان یزد از توقف یک طرح مرمت در محدوده بافت تاریخی خبر داد و ادامه این فعالیت مرمتی را مستلزم اصلاح سازه و روند فعالیت اعلام کرد.

محمدرضا فلاحتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از توقف طرح بازسازی و مرمت بازار سنتی و تاکید بر اصلاح روند اجرای عملیات عمرانی طرح مذکور خبر داد و اظهار کرد: این بخش از طرح در حال اجرای بازار سنتی یزد، مربوط به حدود دو تا سه ماه گذشته بوده که در شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی یزد نیز به تصویب رسیده است.

وی با بیان این که این طرح مصوب، باید با تکنیک معماری ستی و طاق و طویزه باید اجرا شود، گفت: طرح مذکور به منظور مرمت بازار و ساماندهی سیما و منظر آن به ایجاد ستون هایی در بازار منجر خواهد شد.

این مسئول افزود: این طرح با محوریت فرمانداری یزد و با همکاری دستگاه های مرتبط شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، ادارات برق، مخابرات و همچنین آب و فاضلاب همراه با بازدید دوره ای انجام شد به طوری که در ابتدای این طرح اقداماتی در راستای گشت از پشت بام‎ ها و داخل بازار انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف زیر سقف بازار سنتی یزد متوقف شد

تخلف زیر سقف بازار سنتی یزد متوقف شد