مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-22پزشكي

از بغض دختر 6 ساله ام تا گریه بر بالین بیمارانم


روزهای سخت درمان بیماران کرونایی را به عشق پدر کارگرم که راننده شهرداری بود و همیشه پشتیبانم برای این که روزی پزشک شوم، با شوق و تحمل سختی ها و شب زنده داری ها می گذرانم.

- ایسنا/یزد روزهای سخت درمان بیماران کرونایی را به عشق پدر کارگرم که راننده شهرداری بود و همیشه پشتیبانم برای این که روزی پزشک شوم، با شوق و تحمل سختی ها و شب زنده داری ها می گذرانم.

روز پزشک سال 99 یکی از سخت ترین و خاطره انگیزترین گرامیداشت های سالروز مقام شامخ پزشک است چرا که با پس از شیوع ویروس منحوس کرونا، تک تک ثانیه های عمر پزشکان سراسر دنیا و کشور عزیزمان ایران به یک کابوس تمام نشدنی تبدیل شده است.

دکتر وجیهه کارگر شورکی پزشک متخصص عمومی بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان به همین مناسبت در گفت وگو با ایسنا به روزهای سخت آغازین شیوع ویروس کرونا در کشور و اردکان اشاره می کند و می گوید: طی سه ماهه نخست شیوع و اپیدمی ویروس کرونا، در کنار همکاران پرتلاشم در بیمارستان ضیایی اردکان و امام جعفرصادق (ع) میبد روزانه بیش از 20 ساعت کار می کردیم.

وی اضافه می کند: روزهای وحشتناک و سختی را پشت سر گذاشتیم، ورود جوانان و میانسالان و افراد مسنی که به سختی با این بیماری عالم گیر دست و پنجه نرم می کردند تا ماشین های صف کشیده برای انتقال اجساد جان باختگان که برای خاسکپاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بغض دختر 6 ساله ام تا گریه بر بالین بیمارانم

از بغض دختر 6 ساله ام تا گریه بر بالین بیمارانم