مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-22ورزشي

پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران راه اندازی شد


معاونت امور فرهنگی اداره کل جوانان استان قم، از راه اندازی پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران به همت جوانان استان خبر داد.

- محسن فارسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، در رابطه با پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران بیان کرد: این پویش در سطح کشور توسط معاونت های فرهنگی ورزش وجوانان وبه همت جوانان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:این پویش با محوریت خانه های جوانان در استان قم در خدمت دسته جات، حسینیه ها و عزاداران سیدالشهدا(ع) درجهت رعایت موارد بهداشتی توزیع ماسک فعالیت می کند.

فارسی افزود :هدف از راه اندازی این پویش همکاری وهمیاری جوانان در کنار دسته های عزاداری به رعایت بهداشت و دستورالعمل بوده و از تمامی جوانان استان قم دعوت به عمل می کنیم تا با استعانت از حضرت علی اکبر(ع) به پویش جوانان مدافع سلامت عزادارن بپیوندند و با حضور در دسته جات عظیم حسینی استان قم، خادمین هیئات حسینی را در رعایت موارد بهداشتی یاری کنند.

وی در خصوص نحوه پیوستن جوانان علاقه مند به این پویش گفت: جوانان می توانند برای پیوستن به این پویش به سمن ها یا خانه های جوان سازمان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خانه جوان در فرهنگسرای جوان و خانه جوان واقع در پردیسان در استان قم و خانه جوانان کهک وخانه جوانان دستجرد در بخش های استان این کمپین را پوشش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران راه اندازی شد

پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران راه اندازی شد