مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-22ورزشي

تغییر روسای هیات سوارکاری در استان ها تابع روند قانونی است


تغییر روسای هیأت سوارکاری تابع یک روند قانونی است و فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان نمی توانند خارج از ضوابط قانونی عمل کنند.

- مسعود خلیلی در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار خود با استاندار خراسان شمالی و دید مثبت وی به ورزش و به صورت ویژه رشته سوارکاری اظهار داشت: مقرر شد در آینده نزدیک یک برنامه مدون و برنامه ریزی شده با همکاری فدراسیون سوارکاری، اداره کل ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی خراسان شمالی جهت اجرایی شدن دو طرح آبرومند و مناسب در حوزه باشگاه های اسب دوانی و میادین اسب دوانی آماده کنیم.

رییس فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: این طرح ها با کمک بخش خصوصی و اعتبارات ملی و استانی اجرایی می شوند چون زیرساخت های این ورزش در خراسان شمالی تقریباً هیچ است و نیاز به یک عزم جدی و همگانی دارد.

وی در ادامه افزود: تعاملات هیأت سوارکاری خراسان شمالی با فدراسیون باید تقویت شود و برای پیش برد امور جاری این همکاری باید گسترده تر شود.

مسعود خلیلی خاطر نشان کرد: علاقه وافر مردم خراسان شمالی به سوارکاری و نگه داری اسب این نوید را جهت پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در این استان می دهد.

رییس فدراسیون سوارکاری در انتها گفت: تغییر رییس هیأت سوارکاری خراسان شمالی تابع یک روند قانونی است و نه فدراسیون و نه اداره کل ورزش و جوانان نمی توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر روسای هیات سوارکاری در استان ها تابع روند قانونی است

تغییر روسای هیات سوارکاری در استان ها تابع روند قانونی است