مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-22سياسي

72 آشپزخانه حسینی در کرمانشاه راه اندازی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه های محرم و صفر طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می شود، گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه های محرم و صفر طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می شود، گفت: 72 آشپزخانه حسینی به منظور تهیه و طبخ غذای گرم برای نیازمندان در استان دایر می شود.

محسن رخصی در آیین افتتاح آشپزخانه های حسینی در استان گفت: مرحله نخست رزمایش ایران همدل در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

رخصی افزود: مرحله دوم این رزمایش هم با اجرای دو طرح احسان حسینی و اطعام حسینی همزمان با ماه محرم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح “اطعام حسینی” و “احسان حسینی” با شعار از یکدیگر گره گشایی کنیم برگزار شده است، ادامه داد: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی، با کمک خیران نیک اندیش اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 72 آشپزخانه حسینی در استان به منظور اجرای طرح اطعام حسینی تا پایان ماه های محرم و صفر برپا می شود، عنوان کرد: از این تعداد 18 آشپزخانه در شهر کرمانشاه مستقر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 آشپزخانه حسینی در کرمانشاه راه اندازی می شود

72 آشپزخانه حسینی در کرمانشاه راه اندازی می شود