مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:402020-08-22سياسي

500 واحد مسکونی برای ایتام استان مرکزی توسط کنگره شهدا احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان به مناسبت سالگرد شروع فعالیت کنگره شهدای استان در فضای مجازی اظهار کرد: کنگره شهدای استان مرکزی بسیار متمایزتر و شاخص تر از بسیاری از کنگره های دیگر بود.

وی تصریح کرد: شاخص هایی همچون حضور قابل توجه مردم در برنامه های کنگره، خدمات و اقدامات در ذیل کنگره و انبوهی از فعالیت های فرهنگی کنگره یک امتیاز ویژه به کنگره شهدای استان مرکزی داد و آن را به برتری ویژه رساند.

استاندار مرکزی افزود: همچنین افرادی که به شکل تخصصی در جریان برگزاری سایر کنگره های کشور بودند ویژگی های برتر کنگره را به وضوح احساس کردند و آن را یک رویداد بزرگ بی نظیر و بی دلیل پنداشتند.

آقازاده ادامه داد: شاخص هایی که به کنگره شهدای استان برتری داد سبب شد تا اهداف مهمی که در کنگره دنبال می کردیم تحقق پیدا کند و می توانیم بگوییم در رسیدن به اهداف والای کنگره بسیار موفق عمل کردیم.

وی بیان داشت: در زمان برگزاری کنگره که با برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی و بیش از 15 اجلاسیه تخصصی روبرو بودیم، به اهدافی که در آن مقطع زمانی مدنظر داشتیم دست پیدا کردیم و همچنین بعد از اجلاسیه اصلی نیز اهدافی را در قالب سیاست های کلی در نظر گرفتیم که خوشبختانه در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 واحد مسکونی برای ایتام استان مرکزی توسط کنگره شهدا احداث می شود

500 واحد مسکونی برای ایتام استان مرکزی توسط کنگره شهدا احداث می شود