مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-22ورزشي

استخدام 3 تن از قهرمانان ورزشی گلستان


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه مراحل نهایی استخدام سه قهرمان ورزشی استان در دستگاه های اجرایی، گفت: پیگیر استخدام دو سه نفر دیگر از قهرمان ورزشی نیز هستیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه مراحل نهایی استخدام سه قهرمان ورزشی استان در دستگاه های اجرایی، گفت: پیگیر استخدام دو سه نفر دیگر از قهرمان ورزشی نیز هستیم.

قاسمعلی برزمینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری هایی که طی چند وقت اخیر انجام دادیم، میلاد قزلسفلو، زهرا دانایی طوس و عادل مجللی از قهرمان ورزشی استان گلستان، مراحل نهایی استخدام در دستگاه های اجرایی را طی می کنند.

وی افزود: استخدام دو سه نفر از قهرمانان کبدی استان نیز در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حمایت های این اداره کل از ملی پوشان، تصریح کرد: ماهانه به کسانی که عضو تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک هستند مبلغی به عنوان مساعدت پرداخت می شود.

برزمینی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در حال حاضر 130 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان از محل پروژه های استانی و ملی و شرکت توسعه داریم.

تلاش داریم تا پایان سال 15 تا 20 پروژه ازجمله سالن صدرا بندرگز، تختی بندرترکمن، چمن مصنوعی در کردکوی، کلاله و آزادشهر، خانه وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 3 تن از قهرمانان ورزشی گلستان

استخدام 3 تن از قهرمانان ورزشی گلستان