مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-22ورزشي

واکنشها به برجام فوتبالی/ از استیضاح وزیر ورزش تا لزوم برخورد با مسببان فاجعه


قرارداد عجیب مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال این روزها با برجام و قرارداد ترکمنچای مقایسه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این روزها در مورد مبلغ قرارداد مارک ویلموتس و ضرری که فوتبال ایران بابت به خدمت گرفتن وی متحمل شده، صحبت های زیادی مطرح می شود.

پرونده شکایت سرمربی سابق تیم ملی علیه فدراسیون در فیفا و در خواست غرامت بیش از 6 میلیون یورویی تبدیل به یک پرونده جنجالی برای فوتبال ایران شده است.

به سوای اصل ماجرا و ابعاد آن که در روزهای گذشته مورد بررسی قرار گرفت، نکته جالب تر واکنش های مختلفی است که از مسئولان سرمی زند؛ هرکسی توپ را به زمین دیگری می اندازد تا خودش را بی تقصیر نشان دهد.

ویلموتس پس از اختلافش با فدراسیون مدعی شد که به دلیل عمل نکردن طرف مقابل به تعهدات، وضعیتی غیر قابل تحمل برای او و دستیارانش ایجاد شده است.

وی تأکید کرد موضوع قراردادش با فدراسیون را به صورت حقوقی پیگیری خواهد کرد، اما کسی آن را جدی نگرفت تا اینکه زنگ خطر به صدا در آمد و صحبت از پرداخت غرامت نزدیک به دویست میلیاردی شد.

به راستی در این قرارداد فاجعه بار که به گفته حجت الاسلام جواد نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس لقب برجام فوتبالی به خود اختصاص داده، چه کسی مقصر است؟ گویا این روزها عقد قراردادهای ترکمنچای در فوتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنشها به برجام فوتبالی/ از استیضاح وزیر ورزش تا لزوم برخورد با مسببان فاجعه

واکنشها به برجام فوتبالی/ از استیضاح وزیر ورزش تا لزوم برخورد با مسببان فاجعه