مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-22اجتماعي

رونق به بازارچه صنایع دستی مهریز بازمی گردد


شهردار مهریز با اشاره به بی رونقی بازارچه صنایع دستی مهریز که سال گذشته در فضایی سنتی افتتاح شده بود، از ساماندهی و احیای آن با رفع مشکلات زیرساختی این مجموعه خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار مهریز با اشاره به بی رونقی بازارچه صنایع دستی مهریز که سال گذشته در فضایی سنتی افتتاح شده بود، از ساماندهی و احیای آن با رفع مشکلات زیرساختی این مجموعه خبر داد.

امیر حمزه زارعزاده در جلسه ساماندهی بازارچه صنایع دستی مهریز که امروز شنبه اول شهریورماه با حضور معاون عمرانی فرماندار و هنرمندان صنایع دستی مهریز برگزار شد، گفت: بازارچه و مرکز آموزشی صنایع دستی مهریز سال گذشته در فضایی سنتی واقع در محله مهرپادین مورد بهره برداری قرار گرفت ولی به دلیل نبود برخی زیرساخت ها همچنان بی رونق مانده است.

وی عمده دلایل بی رونق ماندن این بازارچه را مشکلات سرمایشی، گرمایشی و روشنایی آن خواند و افزود: توسعه زیرساخت های آب و برق، نصب حفاظ به منظور جلوگیری از تردد موتورسیکلت ها، نصب دوربین های مدار بسته برای امنیت بیشتر، آزادسازی فضای اطراف برای نمای بیشتر بازارچه و نصب تابلو در میادین شهر مهریز از جمله اقداماتی است که برای رونق این مکان نیاز است.

شهردار مهریز همراهی و همکاری هنرمندان و صنعتگران را در اجرای هرچه سریع تر این اقدامات ضروری دانست و اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق به بازارچه صنایع دستی مهریز بازمی گردد

رونق به بازارچه صنایع دستی مهریز بازمی گردد