مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:352020-08-22سياسي

سردار کارگر: در ایام کرونایی یادمان های دفاع مقدس برای بازدید عموم فعال هستند


رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یادمان های دفاع مقدس با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بدون امکان اسکان شبانه و برنامه های جمعی، - رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یادمان های دفاع مقدس با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بدون امکان اسکان شبانه و برنامه های جمعی، برای بازدید عموم مردم فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر که در نشست ماهانه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور سخن می گفت بیان کرد: در شرایط موجود که حجم برنامه های راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا کم شده است، زمان مناسبی برای تکمیل طرح های عمرانی و توسعه راه های مواصلاتی و منتهی به یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی دفاع مقدس می باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های راهیان نور فقط در حوزه اعزام کاروان های راهیان نور متوقف شده است، افزود: یادمان های دفاع مقدس با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بدون امکان اسکان شبانه و برنامه های جمعی، برای بازدید عموم مردم فعال است.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: در صورت طولانی شدن این بیماری کوید19 ، باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: در ایام کرونایی یادمان های دفاع مقدس برای بازدید عموم فعال هستند

سردار کارگر: در ایام کرونایی یادمان های دفاع مقدس برای بازدید عموم فعال هستند