مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-22سياسي

ویژه برنامه های ایام سوگواری محرم و صفر فرهنگسرای اخلاق اعلام شد


همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع)، دوازده برنامه شاخص فرهنگسرای اخلاق در ماههای محرم و صفر اعلام شد.

- همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع)، دوازده برنامه شاخص فرهنگسرای اخلاق در ماههای محرم و صفر اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) در تشریح برنامه های این منطقه گفت: دوازده برنامه محوری در این منطقه در قالب های میدانی، فضای مجازی و همچنین فعالیت های جهادی در ماه های محرم و صفر سال جاری تدارک دیده شده که به تدریج به مرحله اجرا در می آید.

وی افزود: در سوگ نینوا از جمله برنامه های شاخص ماه محرم است که در قالب 10 مجلس تعزیه خوانی با حضور پیشکسوتان هنر تعزیه خوانی کشور و با مشارکت شهرداری منطقه چهارده، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و کانون کهربای تعزیه در دهه اول ماه محرم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آمفی تئاتر رو باز بوستان سهند اجرا می شود.

خسروی بروجنی، برنامه جهادی همدلی کریمانه و شور حسینی را از دیگر برنامه های فرهنگسرای اخلاق عنوان کرد که در قالب آن، سه شنبه چهارم شهریور ماه سال جاری، 30 دستگاه تبلت اهدایی یکی از خیرین، به خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های ایام سوگواری محرم و صفر فرهنگسرای اخلاق اعلام شد

ویژه برنامه های ایام سوگواری محرم و صفر فرهنگسرای اخلاق اعلام شد