مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-22سياسي

طرح ایران همدل در قالب اطعام و احسان حسینی در ساوه اجرا می شود


رییس کمیته امداد شهرستان ساوه از اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس محمدی هزاوہ اظهار کرد: این طرح با محوریت مساجد و هیأت های مذهبی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای غذای گرم نذری و بسته های غذایی میان نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش ایران همدل که با مشارکت همگانی مردم، نهادها و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان اجرا شد، بیش از 25 هزار پرس غذای گرم و همچنین 4 هزار و 200 سبد معیشتی بین نیازمندان و محرومان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوه توزیع شد.

رییس کمیته امداد شهرستان ساوه افزود: امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

محمدی هزاره اظهار کرد: مردم به ساحت مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت ارادت خاصی دارند و پیش بینی می کنیم، مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته های غذایی زیادی بتوانیم میان نیازمندان توزیع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایران همدل در قالب اطعام و احسان حسینی در ساوه اجرا می شود

طرح ایران همدل در قالب اطعام و احسان حسینی در ساوه اجرا می شود