مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-22فرهنگي

افزایش آثار برتر دانشگاه بجنورد در جشنواره رویش / 3 اثر برگزیده معرفی شدند


محمود مشکات، مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: هشتمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه بجنورد موفق به کسب 3 عنوان برتر در این جشنواره ملی شدند.

- مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد با اشاره به افزایش آثار برتر این دانشگاه در جشنواره رویش گفت: کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه بجنورد موفق به کسب 3 عنوان برتر در این جشنواره ملی شدند.

محمود مشکات، مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: هشتمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه بجنورد موفق به کسب 3 عنوان برتر در این جشنواره ملی شدند.

مشکات در ادامه بیان کرد: کانون های مهدویت، کار و کارآفرینی و همیاران سلامت روان دانشگاه بجنورد به عنوان کانون های برگزیده معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد ادامه داد: با توجه به این که تعداد آثار ارسالی از هزار و 200 اثر درسال گذشته به هزار و 640 اثر در هشتمین دوره این جشنواره رسیده است، دانشجویان و کانون های دانشگاه بجنورد توانستند در بخش های مختلف به عنوان برترین ها انتخاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آثار برتر دانشگاه بجنورد در جشنواره رویش / 3 اثر برگزیده معرفی شدند

افزایش آثار برتر دانشگاه بجنورد در جشنواره رویش / 3 اثر برگزیده معرفی شدند