مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:302020-08-22حوادث

پلیس اسپانیا 2 شبکه قاچاق مهاجران را کشف و متلاشی کرد


منابع پلیس در اسپانیا از کشف و برچیده شدن دو شبکه قاچاق انسان خبر دادند که کارِ اصلیِ آنها انتقال صدها مهاجر غیرقانونی از این کشور به فرانسه بوده است.

- منابع پلیس در اسپانیا از کشف و برچیده شدن دو شبکه قاچاق انسان خبر دادند که کارِ اصلیِ آنها انتقال صدها مهاجر غیرقانونی از این کشور به فرانسه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دو شبکه فعال در زمینه قاچاق انسان در بیلبائو و ویتوریا ، دو شهر واقع در شمال غرب ناحیه خودمختار باسک فعال بوده و از این ناحیه برنامه های خود را سازمان دهی می کردند.

پلیس پس از شناسایی و رهگیری فعالیت این شبکه موفق شد 15 نفر را در این ارتباط دستگیر و بازداشت کند.

پلیس اسپانیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مهاجران غیرقانونی و طعمه های اصلی این دو شبکه قاچاق انسان با قایق هایی از نقاط مختلف به سواحل اسپانیا آمده و در آنجا به سازمان ها و نهادهای غیردولتی ارجاع داده می شوند.

ماموران پلیس در جریان عملیات شناسایی افراد مرتبط با این شبکه ها 3000 یورو وجه نقد، یک وسیله نقلیه، 24 دستگاه تلفن همراه و تعدادی تجهیزات رایانه ای را کشف کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، مقامات پلیس اسپانیا پیش تر نیز در ماه ژوئن اعلام کرده بودند که در جریان یک عملیات مشترک با نیروهای امنیتی دیگر کشورهای اروپایی و اینترپل، یک شبکه بزرگ قاچاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اسپانیا 2 شبکه قاچاق مهاجران را کشف و متلاشی کرد

پلیس اسپانیا 2 شبکه قاچاق مهاجران را کشف و متلاشی کرد