مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-22سياسي

ماندگاری آب اَروند در ساعت مچی شهید غواص پس از 34 سال + فیلم


مقدار اندکی آب درون صفحه کوچک ساعت مچی شهید غواص «غلامرضا اسدی» به چشم می خورد که مادر می گوید زمانی که وسایل فرزندم را تحویلم دادند و آن را باز کردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بهار سال 94 بود که خبر کشف پیکرهای تفحص شده 175 شهید غواص گلگون کفن دفاع مقدس با دستان بسته، سبب تکانده شدن غبار روزمرگی های زندگی در جامعه شد و یک تحول و آگاهی بزرگی را در بین آحاد مردم جامعه ایجاد کرد.

این شهدا که از غواصان و خط شکنان عملیات کربلای4 در دی ماه 1365 بودند و طرح آن توسط هواپیماهای آواکس آمریکایی لو رفته بود، خط عملیاتی اَروند را در هم شکستند و حتی جزیره ام الرصاص را نیز پشت سر گذاشته بودند.

این شهدا از اَروند و سپس ام الرصاص عبور کردند و در نقطه ای که پیدا شدند تا خط مقدم، 15 کیلومتر فاصله داشت و نیروهای خط شکن بودند.

ورود پیکرهای پاک و مطهر شهدای غواص به وطن پس از گذشت 29 سال از زمان شهادتشان موجی از عواطف و احساسات پاک و خالصانه نسبت به شهدای 8 سال دفاع مقدس در بین گروه های مختلف مردمی به خروش در آمد.

استقبال کم نظیر عظیم و میلیونی همه اقشار و گروه های مردمی با سلیقه های مختلف فکری از شهدای غواص در سراسر میهن اسلامی ایران از یک سو و استقبال پرشور و مثال زدنی مردم شهیدپرور مازندران از سویی دیگر، صحنه های مانایی از عشق و ارادت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری آب اَروند در ساعت مچی شهید غواص پس از 34 سال + فیلم

ماندگاری آب اَروند در ساعت مچی شهید غواص پس از 34 سال + فیلم