مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:402020-08-22فرهنگي

سوگواره مجازی «روایت شیدایی» برگزار می شود


رییس فرهنگسرای سرو از برگزاری سوگواره مجازی «روایت شیدایی» خبر داد و گفت: این سوگواره با هدف تبیین هویت دینی و انقلابی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای برجسته دینی برگزار می شود.

- رییس فرهنگسرای سرو از برگزاری سوگواره مجازی روایت شیدایی خبر داد و گفت: این سوگواره با هدف تبیین هویت دینی و انقلابی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای برجسته دینی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رؤیا فتحی، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 و فرهنگسرای سرو از برگزاری سوگواره مجازی ویژه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: فرهنگسرای سرو همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) سوگواره مجازی عکس و فیلم کوتاه روایت شیدایی را با هدف تبیین هویت دینی و انقلابی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای برجسته دینی برگزار می کند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی هنری در فضای مجازی افزود: با توجه به وضعیت فعلی کشور نیازمند تعمیق و گسترش فرهنگ عاشورایی هستیم؛ هیئت های خانگی بیش از پیش باید تقویت شوند و برگزاری مراسم عزاداری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره مجازی «روایت شیدایی» برگزار می شود

سوگواره مجازی «روایت شیدایی» برگزار می شود