مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-22بين الملل

مذاکرات درباره فروش اف35 به امارات بدون اطلاع گانتس صورت گرفته است


رسانه های اسراییلی گزارش دادند، مذاکرات در داخل رژیم صهیونیستی پیرامون تجهیز ابوظبی به جنگنده های اف 35 بدون اطلاع وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انجام شد که این امر اعتراض وی را به دنبال داشت.

- رسانه های اسراییلی گزارش دادند، مذاکرات در داخل رژیم صهیونیستی پیرامون تجهیز ابوظبی به جنگنده های اف 35 بدون اطلاع وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انجام شد که این امر اعتراض وی را به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 اسراییل اعلام کرد، در پی مذاکرات مستقیم مییر بن شابات، رییس شورای امنیت داخلی این رژیم با عمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پیرامون امکان تجهیز ابوظبی به جنگنده های اف 35، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و بن شابات نامه ای اعتراضی فرستاد و نسبت به عدم اطلاع رسانی به او و نیز رییس ستاد کل ارتش اسراییل در خصوص این موضوع اعتراض کرد.

این شبکه اعلام کرد، بن شابات با نورکین درباره موضوع دستیابی امارات به جنگنده های آمریکایی مشورت کرده اما به وی اطلاع نداده است که این مساله بسیار گسترده تر بوده و توافق صلح با رژیم صهیونیستی را شامل می شود و فرمانده کل نیروهای مسلح این رژیم هم موضع ثابت ارتش اسراییل مبنی بر عدم فروش تسلیحات پیشرفته به ویژه جنگنده ها به کشورهای عربی را اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات درباره فروش اف35 به امارات بدون اطلاع گانتس صورت گرفته است

مذاکرات درباره فروش اف35 به امارات بدون اطلاع گانتس صورت گرفته است